Dunaújvárosi Főiskola - Könyvtár és Információs Központ

Megosztás: FacebookIWIWRSS

cím: H-2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1. A-épület, földszint |e-mail: konyvtar@uniduna.hu



Magunkról
Bemutatkozás
Könyvtártörténet
Küldetésnyilatkozat
Jövőkép
Munkatársak
Térkép a könyvtárról
Galéria
Díjszabás
Pályázatok
Könyvtárhasználat
Beiratkozás
Díjszabás
Állomány
Szabályzatok
Megközelítés
Hasznos információk
Oktatóinknak
Hallgatóinknak
Látogatóinknak
Középiskolásoknak

Online hosszabbítás

olvasó vonalkódja
jelszó

Online előjegyzés
Könyvtárközi kérés

Kérdezzen! Segítünk...

név
e-mail
kérdés

Korábbi kérések,
válaszok megtekintése »


Híreink
DUE Honlap
NEPTUN

Keresés a honlapon


Gyorskeresés a katalógusunkban

szerző
cím
Részletes keresés a katalógusunkban

A DuE KIK NYITVA TARTÁSA  

Nyitvatartási idő változásának jogát fenntartjuk. 

2024.02.26. - 2024.05.26.

Hétfő: ZÁRVA

Kedd: 10:00 - 18:00

Szerda: 10:00 - 18: 00

Csütörtök: 10:00 - 18:00

Péntek: 10:00 - 18:00

Szombat: ZÁRVA / 9:00 - 15:30*

Vasárnap: ZÁRVA 

*Levelezős konzultációk alkalmával:  2024.03.08.;2024.03.22; 2024.04.06.; 2024.04.13.; 2024.04.20.; 2024.04.27; 2024.05.04.; 2024.05.11.; 2024.05.18.

---OOO---OOO---

 JEGYZETPONT

FORDÍTÓIRODA

 

Kattints rá!

EBSCOEHMEISZ EPAHUMANUS HUNOPACMaNDA MATARKAMOKKA MEKNAVA WIKIPÉDIA OSZKOSZKDK VIDEOTÓRIUM

Könyvajánló

Jelenleg nincs aktuális könyvajanló!

Foglaljon könyvtárost!

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

2021. október 12.
Pedagógusok pszichológiai kézikönyve I-III.
A Pedagógusok pszichológiai kézikönyve három kötete N. Kollár Katalin és Szabó Éva szerkesztésében.

KATALÓGUS 

A három kötet egymásra épül, de külön-külön is használhatóak, mint ahogy az egyes fejezetek is önállóan értelmezhetők, felhasználhatók konkrét gyakorlati problémák megoldásához, pszichológiai jelenségek hátterének, működésének jobb megértéséhez. Az első kötetben a fejlődéspszichológiával és a tanulással kapcsolatban levő kérdésköröket tárgyaljuk. A második kötetben a személyiségelméleteket és a személyiség jellemzőit mutatjuk be, és a tanári gyakorlat számára fontos szociálpszichológiai, pedagógiai pszichológiai kérdéseket tárgyaljuk. Végezetül a harmadik kötetben bemutatjuk az egészségpszichológia és klinikai pszichológia megközelítését és tágabb kontextusba is helyezzük a nevelés és oktatás kérdésköreit, érintünk szociológiai és kulturális összefüggéseket is.