Dunaújvárosi Főiskola - Könyvtár és Információs Központ

Megosztás: FacebookIWIWRSS

cím: H-2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1. A-épület, földszint |e-mail: konyvtar@uniduna.hu



Magunkról
Bemutatkozás
Könyvtártörténet
Küldetésnyilatkozat
Jövőkép
Munkatársak
Térkép a könyvtárról
Galéria
Díjszabás
Pályázatok
Könyvtárhasználat
Beiratkozás
Díjszabás
Állomány
Szabályzatok
Megközelítés
Hasznos információk
Oktatóinknak
Hallgatóinknak
Látogatóinknak
Középiskolásoknak

Online hosszabbítás

olvasó vonalkódja
jelszó

Online előjegyzés
Könyvtárközi kérés

Kérdezzen! Segítünk...

név
e-mail
kérdés

Korábbi kérések,
válaszok megtekintése »


Híreink
DUE Honlap
NEPTUN

Keresés a honlapon


Gyorskeresés a katalógusunkban

szerző
cím
Részletes keresés a katalógusunkban

A DuE KIK NYITVA TARTÁSA  

2021.09.06. - 2021.12.11.

Hétfő: ZÁRVA

Kedd - Csütörtök: 10:00 - 18:00 

Péntek: 9:00 - 15:30

 Szombat: ZÁRVA / 9:00 - 15:30*

* CSAK LEVELEZŐS KONZULTÁCIÓK NAPJÁN. 



---OOO---OOO---

 JEGYZETPONT

FORDÍTÓIRODA

Kattints rá!

EBSCOEHMEISZ EPAHUMANUS HUNOPACMaNDA MATARKAMOKKA MEKNAVA WIKIPÉDIA OSZKOSZKDK VIDEOTÓRIUM

Könyvajánló

Jelenleg nincs aktuális könyvajanló!

Foglaljon könyvtárost!

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

2021. október 5.
Catherine Price: Digitális detox - Győzd le a mobilfüggőséget
Ébredés után azonnal a mobilodért nyúlsz? Elalvás előtt pedig a telefon kijelzőjét látod utoljára? Kifolyik a kezedből az idő, amikor a közösségi oldalakat böngészed? Egyszóval telefonfüggő vagy? Ha igen, akkor ez a könyv neked szól!

Katalógus 

 A Digitális detox praktikus és hasznos útmutató, hogy mindössze 30 nap alatt legyőzhesd a mobiltelefon-függőséget - és közben újra a kezedbe vehesd életed irányítását. A legújabb kísérletek szerint a telefonunkkal töltött jelentős mennyiségű idő befolyásolja az elmélyült gondolkodást, az információk befogadását és feldolgozását, illetve az új emlékek kialakításának képességét. Ráadásul a telefon minden rezgése fokozza a stresszt.

Catherine Price hiánypótló könyvében feltérképezi, hogyan hat a folyamatos elérhetőség az agyra, a testre, a társas kapcsolatokra és a társadalomra, és neked szegezi a kérdést, hogy tulajdonképpen mennyi időt is szeretnél a telefonoddal tölteni. A szerző 30 napos, könnyen követhető terve segít felismerni a céljaidat, a fontossági sorrendet és a rossz szokásokat, segít rendet vágni az alkalmazások között és az e-mail-fiókodban, és lehetővé teszi, hogy időt takaríts meg.
Nem kell mindörökre lemondanod a telefonodról: elég, ha megtanulod tudatosabban használni, és megtanulsz tudatosabban dönteni arról, mivel is töltöd életed értékes perceit.