Dunaújvárosi Főiskola - Könyvtár és Információs Központ

Megosztás: FacebookIWIWRSS

cím: H-2400 Dunaújváros, Táncsics Mihály utca 1. A-épület, földszint |e-mail: konyvtar@uniduna.hu



Magunkról
Bemutatkozás
Könyvtártörténet
Küldetésnyilatkozat
Jövőkép
Munkatársak
Térkép a könyvtárról
Galéria
Díjszabás
Pályázatok
Könyvtárhasználat
Beiratkozás
Díjszabás
Állomány
Szabályzatok
Megközelítés
Hasznos információk
Oktatóinknak
Hallgatóinknak
Látogatóinknak
Középiskolásoknak

Online hosszabbítás

olvasó vonalkódja
jelszó

Online előjegyzés
Könyvtárközi kérés

Kérdezzen! Segítünk...

név
e-mail
kérdés

Korábbi kérések,
válaszok megtekintése »


Híreink
DUE Honlap
NEPTUN

Keresés a honlapon


Gyorskeresés a katalógusunkban

szerző
cím
Részletes keresés a katalógusunkban

A DuE KIK NYITVA TARTÁSA  

Nyitvatartási idő változásának jogát fenntartjuk. 

2024.02.26. - 2024.05.26.

Hétfő: ZÁRVA

Kedd: 10:00 - 18:00

Szerda: 10:00 - 18: 00

Csütörtök: 10:00 - 18:00

Péntek: 10:00 - 18:00

Szombat: ZÁRVA / 9:00 - 15:30*

Vasárnap: ZÁRVA 

*Levelezős konzultációk alkalmával:  2024.03.08.;2024.03.22; 2024.04.06.; 2024.04.13.; 2024.04.20.; 2024.04.27; 2024.05.04.; 2024.05.11.; 2024.05.18.

---OOO---OOO---

 JEGYZETPONT

FORDÍTÓIRODA

 

Kattints rá!

EBSCOEHMEISZ EPAHUMANUS HUNOPACMaNDA MATARKAMOKKA MEKNAVA WIKIPÉDIA OSZKOSZKDK VIDEOTÓRIUM

Könyvajánló

Jelenleg nincs aktuális könyvajanló!

Foglaljon könyvtárost!

Nemzeti Fejlesztési Ügynökség

2021. szeptember 29.
Christina Budde: Történetmesélés a coachingban
Történetek, módszerek és esettanulmányok a coaching világából.

 Katalógus

TÖRTÉNETMESÉLÉS A COACHINGBAN
A storytelling módszertani kézikönyve

Gyakorlatok és esettanulmányok konkrét történetekkel minden esethez

 

Mitől lesz igazán találó és hatásos egy történet?
Hogyan válhat a coach elragadó történetmesélővé? 

A könyv segítségével megtanulhatja, mi is a történetmesélés és miért működik, továbbá miként válhat ön is jó mesélővé, és hogyan dolgozhat az ügyfél történetével. 

Gyakorlatok ► Esettanulmányok ► 88 remek sztori

"A jó történetek megérintik a szívet. Visszatükrözik a vágyakat és kívánságokat, valamint összekapcsolnak a megoldási lehetőségekkel. Minden, ami (érzelmileg) megérint, beég az emlékezetünkbe. (...)  Tehát az a jó történet, amely arról mesél, hogy a változás lehetséges. (...) Meghagyja annak szabadságát, hogy magunk döntsük el, melyik út a helyes: ami eddig bevált vagy a változást kínáló. (...) A történetek könnyedséget hoznak, és fellazítják a helyzetet. Ezáltal eltávolodunk a személyes problémától, valamint újból elindulhat a kreatív gondolkodás és a megoldások keresése." (Részletek a könyvből)

Ez a kézikönyv részletesen bemutatja a storytelling gyakorlati alkalmazását a coachingban és az egyéni tanácsadó munkában. Számos egyedi, izgalmas gyakorlat és esettanulmány található meg benne, melyek segítségével elsajátítható ez a hatékony módszer. Így kellő távolságból szemlélhetünk egy adott témát, majd egyéni következtetésekre juthatunk, új, kreatív megoldásokra bukkanhatunk. 

► 34 módszer: kreatív, praktikus és hatékony megoldások a történetekkel való munkában
► 88 történet számos témában: vezetés, szakmai fejlődés, kommunikáció, együttműködés, konfliktuskezelés, személyiségfejlődés, önmenedzsment, egészség, változáskezelés, új célok keresése
► 9 részletes esettanulmány konfliktushelyzetben, döntési szituációban és az egészség-coachingban felhasználható sztorik alkalmazási lehetőségeiről

► Mitől lesz jó egy sztori és hogyan kell elragadóan előadni? 
► A történetmesélés nyelvezete: a beszéd tisztázása és a teljes megértés módja, testbeszéd
► Eszköztár: kreatív megoldások a történet kitalálásához és/vagy továbbfejlesztéséhez
► Az ügyfél történeteinek felkutatása és megoldásfókuszú megközelítése