A storytelling módszertani kézikönyve
Gyakorlatok és esettanulmányok konkrét történetekkel minden esethez
Mitől lesz igazán találó és hatásos egy történet?
Hogyan válhat a coach elragadó történetmesélővé?
A könyv segítségével megtanulhatja, mi is a történetmesélés és miért működik, továbbá miként válhat ön is jó mesélővé, és hogyan dolgozhat az ügyfél történetével.
Gyakorlatok ► Esettanulmányok ► 88 remek sztori"A jó történetek megérintik a szívet. Visszatükrözik a vágyakat és kívánságokat, valamint összekapcsolnak a megoldási lehetőségekkel. Minden, ami (érzelmileg) megérint, beég az emlékezetünkbe. (...) Tehát az a jó történet, amely arról mesél, hogy a változás lehetséges. (...) Meghagyja annak szabadságát, hogy magunk döntsük el, melyik út a helyes: ami eddig bevált vagy a változást kínáló. (...) A történetek könnyedséget hoznak, és fellazítják a helyzetet. Ezáltal eltávolodunk a személyes problémától, valamint újból elindulhat a kreatív gondolkodás és a megoldások keresése." (Részletek a könyvből)
Ez a kézikönyv részletesen bemutatja a storytelling gyakorlati alkalmazását a coachingban és az egyéni tanácsadó munkában. Számos egyedi, izgalmas gyakorlat és esettanulmány található meg benne, melyek segítségével elsajátítható ez a hatékony módszer. Így kellő távolságból szemlélhetünk egy adott témát, majd egyéni következtetésekre juthatunk, új, kreatív megoldásokra bukkanhatunk.
► 34 módszer: kreatív, praktikus és hatékony megoldások a történetekkel való munkában
► 88 történet számos témában: vezetés, szakmai fejlődés, kommunikáció, együttműködés, konfliktuskezelés, személyiségfejlődés, önmenedzsment, egészség, változáskezelés, új célok keresése
► 9 részletes esettanulmány konfliktushelyzetben, döntési szituációban és az egészség-coachingban felhasználható sztorik alkalmazási lehetőségeiről
► Mitől lesz jó egy sztori és hogyan kell elragadóan előadni?
► A történetmesélés nyelvezete: a beszéd tisztázása és a teljes megértés módja, testbeszéd
► Eszköztár: kreatív megoldások a történet kitalálásához és/vagy továbbfejlesztéséhez
► Az ügyfél történeteinek felkutatása és megoldásfókuszú megközelítése


Library's opening hours
22.04.2025 - 18.05.2025
Sunday - Monday: CLOSED
Tuesday: 10 am - 5 pm
Wednesday: 10 am - 5 pm
Thursday: 10 am - 5 pm
Friday: 10 am - 5 pm
Saturday: 9 am - 3:30 pm* / CLOSED
*Only at the weekends for part-time students:
10.05.2025; 17.05.2025.
19.05.2025: CLOSED
Exam period:
20.05.2025 - 13.06.2025
Monday: 10 am - 3:30 pm
Tuesday: 10 am - 3:30 pm
Wednesday: 10 am - 3:30 pm
Thursday: 10 am - 3:30 pm
Friday: 10 am - 3:30 pm
Saturday - Sunday: CLOSED

Jelenleg nincs aktuális könyvajanló!